fredag 30 december 2011

Mina favoriter 2011

Hej på er och Gott nytt år!
Jag tänkte visa mina skapade favoriter från 2011




Layout med syskonbarnet. Gillar bilden och att jag faktiskt
fick till det med mycket blommor för en gångs skull.


Vackraste bilden på vackraste bruden.


Gillar färgsättningen och lille farbrorn.


En layout om min viktresa. Tyvärr är det inte -28kg 
längre men dock -22kg. Överflödet ska bort under 2012!


Mitt första försök med mixed media! otroligt kul!
Älskar bilden med mina <3 också!


Ett påskort med härliga färger och ljuvlig stämpel.


En enkel men effektfull layout med favoritbilden för året!

Sist men inte minst, Petras 40-års present.


Har tyvärr inte skapat så mycket som jag velat under året..eller glömt av att ta kort på grejerna för många bilder fanns det inte :/ Förhoppningsvis ändras detta under 2012! Kommer ju iaf ha mer tid efter sommaren när jag slutat plugga! Tjohoo!

2 kommentarer:

Anna Maria Niia sa...

Tack för din fina kommentar under inlägget om min favoritlista!

Vilka underbara alster du listat, blir så inspirerad!

Gott nytt år!

Nellie sa...

Hej!
åååå, vad skulle vilja vara lika bra som dig på att pyssla!! Jag gillar kortet på mig,dig och Max!
Men dom andra korten är också fina:)

Kram//Nellan